1 timme och 15 minuter

Var den sömnen jag lyckades skrapa ihop inatt😮
innan det var dax att  skjutsa mor och Angelica till tĂ„get
sen tebax till TÀnger för lite sömn
Mitt FB uppehÄll dÀremot det kÀnns hur skönt som helst
ORKA
all nyfikenhet alla fasader ALLT !!

....,... 
Men efter lite stĂ€dbolag fick det bli en tur till BorlĂ€nge och Kupolen  !
Och i det grymma ljuset utanför provhytterna inser jag att jag Ă€r RÖDHÅRIG
gör om,och gör rÀtt
(fast inte idag)
Perfekt att gÄ pÄ shoppingtur med den stora sessan mÄnga vilopauser medan klÀder ska prövas och kaffe har hon börjat dricka oxÄ.
SĂ„nna hĂ€r dagar hade pengar pĂ„ kontot varit extra skönt hittade en hellĂ„ng midnattsblĂ„ klĂ€nning som bara skrek 
"ta med mig hem" 
medans hjĂ€rtat skrek 
"ta med mig hĂ€rifrĂ„n ❤"
Och jag undrar hur kan 2 veckor kÀnnas som en evighet ?

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

BÄtfÀrd, bryggdans...

Insikt (20/8)

2♡18 nu kör vi...